ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ

Το ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ στα προϊόντα της ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ κρίθηκε νόμιμο με την υπαρ. 8839/2014 απο το Δικαστήριο της Αθήνας στο οποίο προσέφυγε η εταιρία 3Ε

11 Μαρτίου 2012

38η ημέρα απεργιακού αγώνα


Σαββάτο 10/03
ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

(38η ημέρα απεργιακού αγώνα)

Οι απεργοί της Κόκα Κόλα ενημέρωσαν
το καταναλωτικό κοινό σε πολυκαταστήματα της Θεσσαλονίκης

   Κατά ομάδες και σε συνεργασία με μέλη του σωματείου Εμποροϋπαλλήλων, τα οποία κάνουν ΑΠΟΧΗ Αλληλεγγύης και δεν εξυπηρετούν τα προϊόντα της Κόκα Κόλα 3 Ε, ενημέρωναν σήμερα το πρωί ομάδες απεργών της Κόκα Κόλα το  καταναλωτικό κοινό για την πορεία του αγώνα τους και το αίτημά τους να ανοίξει το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης και να επιστρέψουν οι εργαζόμενοι στις θέσεις τους.

Η καμπάνια ενημέρωσης ήταν εκτεταμένη και διήρκεσε από την ώρα που άνοιξαν τα πολυκαταστήματα έως και το μεσημέρι.

   Η κεντρική επιτροπή ενημέρωσης δήλωσε ότι η εκστρατεία ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Οι Θεσσαλονικείς είναι ενημερωμένοι για την κατάσταση και εκδηλώνουν την συμπαράστασή τους προς τους απεργούς. Από επιτροπές απεργών δηλώθηκε στο «Χρονικό», ότι οι περισσότεροι πελάτες που έβγαιναν από τα πολυκαταστήματα τους ανέφεραν από μόνοι τους και με πλήρη ικανοποίηση ότι δεν αγόρασαν κανένα προϊόν της Κόκα Κόλα και πως θα ξεγράψουν την κοκακόλα, αν δεν πάρει τις απολύσεις πίσω.

Η ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ
Πως εξαπατά τους καταναλωτές

Στέλνει την Ελλάδα εκτός της Ευρώπης και μετατρέπει την Βουλγαρία σε Ευρωπαϊκή Ένωση

   Εάν καλέσετε στους αριθμούς τηλεφώνων για να εκφράσει τα παράπονά  για την  κακή ποιότητα της εισαγόμενης από την Βουλγαρία κοκακόλα, η απάντηση των υπαλλήλων της πολυεθνικής Κόκα Κόλα Τρία Έψιλον είναι στερεότυπη: γίνεται εισαγωγή από την Βουλγαρία, αλλά αυτό αφορά μόνο ένα 2% της συνολικής κατανάλωσης του προϊόντος στην Ελλάδα.
   Το ποσοστό φαίνεται πολύ χαμηλό, εάν κρίνουμε από τη γεωγραφική έκταση στην οποία διακινεί προϊόντα της Κόκα Κόλα ο απεργοσπαστικός μηχανισμός της. Βουλγαρικά προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες έχουν εντοπιστεί από τον Έβρο έως της Λάρισα και τη Δυτική Μακεδονία. Αν λάβουμε υπόψη ότι στην Θράκη και την Ανατολική Μακεδονία η Κόκα Κόλα είχε προχωρήσει σε εισαγωγές και διάθεση κοκακόλας από πέρυσι το καλοκαίρι (βλ. τη χθεσινή μας αναφορά), τότε είναι ολοφάνερο ότι το 2% είναι χαλκευμένο από τους μηχανισμούς  επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της Τρία Έψιλον.
   Οι στρατηγικοί σχεδιαστές της Κόκα Κόκα έχουν επινοήσει και ένα άλλο τέχνασμα για να παραπλανούν το καταναλωτικό κοινό. Δεν υπάρχει ούτε μια κοκακόλα από τη Βουλγαρία που να αναφέρει ως τόπο παρασκευής της τη γειτονική χώρα. Η ένδειξη είναι Ε.Ε., δηλαδή Ευρωπαϊκή  Ένωση, και ότι παρασκευάζεται για λογαριασμό της  Τρία Έψιλον (Ελληνικής  Εταιρεία Εμφιαλώσεων Α.Ε.). Αντίθετα η κοκακόλα που παρασκευάζεται στην Ελλάδα έχει ως ένδειξη τόπου παραγωγής τη φράση, «συσκευάζεται, παρασκευάζεται στην Ελλάδα για λογαριασμό της Τρία Έψιλον».
   Ο απεργοσπαστικός μηχανισμός, ο οποίος φαίνεται να λειτουργεί βάσει σχεδίου, διανέμει ανάμικτα φορτία κοκακόλας, για να μη διακρίνουν οι υποψιασμένοι καταναλωτές εκείνες που προέρχονται από τη Βουλγαρία – για τις οποίες υπάρχουν και ενστάσεις για την ποιότητά τους- από τις ελληνικές. Την εισαγωγή προϊόντων από την Βουλγαρία επιβεβαίωσαν και τα διευθυντικά στελέχη της πολυεθνικής Γιώργος Βράνης και Στάθης Γιαννέλος, στη συνάντησή τους με τους εκπροσώπους της πολυεθνικής αυτήν την εβδομάδα.

ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΣΤΗΝ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ
«ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ» ΤΑ ΦΟΡΤΙΑ

Κρούσματα διαφθοράς στον απεργοσπαστικό μηχανισμό της 3 Ε;

   Καθημερινά οι απεργοί του εργοστασίου της Κόκα Κόλα Θεσσαλονίκης στα μπλόκα -με τη συνεργασία των μεταφορέων, οι οποίοι εκδηλώνουν ένα είδος παθητικής συμπαράστασης , εφόσον δεν επιχειρούν να σπάσουν με βία τις «γραμμές» των απεργών- στέλνουν πίσω στο Σχηματάρι τα φορτία με προϊόντα της Κόκα Κόλα.
   Εκτός από μερικές περιπτώσεις προστριβών, φαίνεται ότι υπάρχει κατανόηση ανάμεσα σε απεργούς και μεταφορείς΄ έχει βρεθεί ένα modus operandi σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, από το οποίο κερδίζουν και οι δύο πλευρές με μόνη και μεγάλη ζημιωμένη την πολυεθνική Κόκα Κόλα Τρία Έψιλον και τους μετόχους της.
   Ανοικτό, ωστόσο, παραμένει το ερώτημα για το που καταλήγει αυτός ο τεράστιος όγκος εμπορευμάτων που επιστρέφεται. Ο χώρος του εργοστασίου του Σχηματαρίου θα έπρεπε εδώ και εβδομάδες να είχε υπερπληρωθεί. Παρόλο το χάος που παρατηρείται στο Σχηματάρι και γενικώς στο σύστημα διανομών της Κόκα Κόλα και στο κεντρικό συντονιστικό της στην Σόφια της Βουλγαρίας, δε φαίνεται οι αποθήκες  στο Σχηματάρι να ασφυκτιούν από τον όγκο των επιστρεφομένων. Είναι φανερό ότι τα επιστρεφόμενα φορτία δεν καταλήγουν στις αποθήκες του εργοστασίου της Αθήνας.
   Με δεδομένο ότι τα συγκεκριμένα φορτία με τα προϊόντα της Κόκα Κόλα Τρία Έψιλον δε μπορούν να διατεθούν νόμιμα σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, παραμένει ανοικτό το ερώτημα για την τύχη τους και για τον τόπο αποθήκευσης τους.
   Όπως συμβαίνει σε παρόμοιες περιπτώσεις οι φήμες γύρω από την τύχη αυτών των φορτίων φαντασμάτων φουντώνουν μέρα με τη μέρα. Διάφορες «πληροφορίες» αναφέρουν διασκορπισμένες αποθήκες σε όλη τη διαδρομή από την Αθήνα προς την Θεσσαλονίκη, στις οποίες συγκεντρώνονται τα αχρηστευμένα από εμπορικής πλευράς προϊόντα, έως «πληροφορίες» οι οποίες κάνουν λόγο για κυκλώματα που λυμαίνονται τα «κενά» στον απεργοσπαστικό μηχανισμό της Κόκα Κόλα. Τα τελευταία φέρονται να σχετίζονται και με στελέχη της πολυεθνικής, των οποίων συγγενικά πρόσωπα εμπλέκονται στους μηχανισμούς διακίνησης προϊόντων της Κόκα Κόλα. Είναι φανερό, ότι όσο περνάει ο καιρός θα μεγεθύνονται  διάφορα δεδομένα και «πληροφορίες», θα οργιάζουν οι φήμες και σε τελική ανάλυση θα αυξάνονται οι απώλειες της Κόκα Κόλα από τη συνέχιση της απεργίας, τόσο σε οικονομικό, αλλά περισσότερο σε συμβολικό επίπεδο για το ίδιο το brand name Coca Cola και μάλιστα σε βάθος χρόνου.
   Στην προκειμένη περίπτωση διαφαίνεται ένας ασυνήθιστος ερασιτεχνισμός και μια αφελής αλαζονεία στη διαχείριση της συγκεκριμένης απεργίας εκ μέρους των στελεχών της Κόκα Κόλα Τρία Έψιλον.

ΔΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ

Το θέμα σταδιοδρομεί με επιτυχία στα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας. Αντιγράφουμε κάτι το οποίο στην Κόκα Κόλα και ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
Δώστε στους «Έλληνες» επιχειρηματίες άλλη μια ευκαιρία
Σε εξέλιξη διεθνής καμπάνια πιστοποίησης  του… ραδιαδισμού

Του Γιώργου Κατερίνη
   Φαίνεται πως κάπως έτσι σκέφτηκαν μερικοί από τους κορυφαίους επιχειρηματίες της χώρας μας και αποφάσισαν να χρηματοδοτήσουν μια καμπάνια με τίτλο Give Greece a chance!, δηλαδή Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία.
   Η καμπάνια «έπαιξε» σε διάφορα διεθνή Μέσα, ενώ φαίνεται ότι τη σχετική ιστοσελίδα επισκέφτηκαν εκατομμύρια άνθρωποι από όλο τον κόσμο. Ας δούμε ποιες είναι αυτές οι επιχειρήσεις με το τόσο έντονο πατριωτικό συναίσθημα, αλλά και πως αντιλαμβάνονται αυτή την… ευκαιρία. Μερικά παραδείγματα είναι ενδεικτικά:
   H Coca Cola Hellenic πρόσφατα ανακοίνωσε ότι κλείνει δύο από τις πέντε παραγωγικές μονάδες της στην Ελλάδα, ενώ οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν πως μετακομίζει το κέντρο της επιχειρηματικής της δραστηριότητας στη Βουλγαρία. Τα δύο χρόνια του Μνημονίου και των «δραματικών επιπτώσεων στη ζωή των Ελλήνων», όπως με μελοδραματικό τόνο αναφέρεται στην καμπάνια, δεν εμπόδισαν την πολυεθνική με έδρα τη χώρα μας, να αποκομίσει από τις 28 ευρωπαϊκές χώρες όπου δραστηριοποιείται, 453 εκατ. ευρώ καθαρά κέρδη το 2010 και άλλα 330 εκατ. ευρώ το 2011…